Bedankt namens alle dieren voor de donaties!SUPER - Reisverslag uit Coimbatore, India van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu Bedankt namens alle dieren voor de donaties!SUPER - Reisverslag uit Coimbatore, India van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu

Bedankt namens alle dieren voor de donaties!SUPER

Door: Meggy en Ernzd

Blijf op de hoogte en volg Ernzd & Meggy

15 Maart 2016 | India, Coimbatore

Wij willen alle meelevende lieve vrienden en familie via deze weg enorm bedanken voor de donaties die zijn binnengekomen! Ook namens alle tweeëndertig poesjes/katten, en ook de negenentwintig honden/puppies..
eerst wilden wij al hun Namen hier in dit bedankbrief gaan noemen maar hebben we toch maar besloten niet te doen. .
Zoals we vertelden heerst er een serieus virus tussen de poezen. Een niesziekte. wat inhoud: tranende en dichtzittende oogjes, niezen en uiteindelijk zelfs wankelgedrag vertonen... kan uitlopen op erger als er niet snel gehandeld wordt.
Na overleg met Gieija en Mohan hebben we besloten dat dat nu het allerbelangrijkste is! die medicatie is duur en natuurlijk helemaal bij tweeëndertig diertjes tegelijk. Jullie kunnen dus gerust stellen dat door de donaties katten levens gered zijn en gaan worden! want juist op dit moment hebben ze hier grote financiële problemen vanwege een grote geldschieter die zich niet meer aan zijn afspraken heeft gehouden. .
doxycycline. . en nog een paar moeilijke medicatie namen kunnen nu en juist NU gehaald worden. dankdankdankjulliewel

de honden- danken jullie ook enorm voor de bijdrage! er zijn namelijk vele die niet hard trekken en vele die als een bulldozer tekeergaan wanneer we ze uitlaten. De hardtrekkende doggies krijgen nu met jullie en onze financiële steun een halsband zodat er geen ademnood meer zal zijn bij het uitlaten. wat een opLUCHTting!

Deze moeten we nog halen ... foto's volgen ook zsm
miauw woef mjjjaoow wafff liklik

Tags: donations