Dag twee, (dos dias) (dias dos. .of zoiets. .haha) - Reisverslag uit Lima, Peru van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu Dag twee, (dos dias) (dias dos. .of zoiets. .haha) - Reisverslag uit Lima, Peru van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu

Dag twee, (dos dias) (dias dos. .of zoiets. .haha)

Door: Ernesto

Blijf op de hoogte en volg Ernzd & Meggy

27 Oktober 2017 | Peru, Lima

Lima-miraflores 27102017

Today, shoppen, het park in , daar ging gelijk weer een gitaarspelende jongen bij ons zitten en liet zn argentijns-peruaanse serenades aan ons horen, gewoon tranquillo , geen geld etc.. hij deed zelfs erg leuke redhotchillipeppers songs!
Smiddags wilden we ff bijkomen Door een kort dutje te gaan doen...bam! 20uur wakker geschrokken.. agja zo gaan die dingen, cocktailtje hier hapjes daar...
Net op tijd om met een taxi naar een waterfontein - lasershow spectakel te gaan... indrukwekkend, alleen jammer dat we met een lege camera accu daar aankwamen, uhuh... dan maar met de telefoon wat gefilmd en geschoten... nu alweer nacht en moe.. Buenos noches Iedereeeeenn...