Laatste dag Lima - Reisverslag uit Miraflores, Peru van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu Laatste dag Lima - Reisverslag uit Miraflores, Peru van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu

Laatste dag Lima

Door: Ernesto

Blijf op de hoogte en volg Ernzd & Meggy

27 Oktober 2017 | Peru, Miraflores

27-10-2017
De lasershow, gecombineerd met waterfonteinen was een erg goed idee om heen te gaan, hier noemen ze het "Circuito Magico del Agua".
Heerlijk nachtje geslapen weer, en vandaag naar een soort van Pyramid geweest ook in Lima, wat is Lima groot zeg oioioi..
Huaca Pucllana Pyramid, veel mensen denken aan de Incas maar er werd meerdere malen op gehamerd Door de gids daar dat het om pre-Inca tijden gaat ..600-800 na Chr. Gebouwd Door Lima-volk.
Ze werden niet ouder dan 45 jaar toen en niet groter dan 1.55mtr lang.. Vrouwen van de 'elite' die al gebaard hadden, voelden zich destijds vereerd als ze in deze Tempel geofferd werden, geslagen met iets tot de dood intrad, en zo naar het rijk van de goden zouden afreizen zeg maar.. Hopende dat dat de goden goedgestemd zou maken en dat die op hun beurt het volk zouden zegenen.. nogal goedgelovig als je het mij vraagt..

Smiddags heerlijk aan de (mijn nieuwe favoriete drankje: geïnspireerd door Cypres Hill) ; Tequila sunrise en een pizza van een halve meter, en Meggy aan een cocktail waar ze de naam niet meer van weet ..
Ook nog even flink voor ... gestaan , al was het wel erg grappig, in het reisbureau waar een señor aan mij vroeg:
"¿Por qué no hablas español cuando vienes de Colombia amigo?"
waarom praat jij geen spaans als je uit colombia komt vriend?
Waarop ik met mn gebrekkig Spaans antwoordde:
"Jo only by dos ANOS when Adoptione la Hollandas.."
Hun in een deuk om mijn uitspraak..!!

Ik bleek te zeggen :"Ik ben geadopteerd Door twee anussen en naar Holland gebracht..!"
Haha heeel leuk..uitgelachen? Dos ANOS spreek je dus uit als "doz anjos"
Niet als dos anoss ..ernst.. okeee weer wat geleerd
Morgen ochtend half 9 met een relaxete bus , tv , wifi etc.., op naar ICA, vier en half uur lang... naar volgende guesthouse... Banana adventures ofzo...
Buenos tardes iedereeeen!!


  • 28 Oktober 2017 - 00:14

    Kyara:

    Heerlijk,

    Haha geweldig om te lezen hoe jullie het elke dag ervaren ❤
    En tis ma goed dat de eerste en beste die je tegen komt je vertellen wat je daadwerkelijk zei hahah.
    Leuk leuk dit weer ik lees elke dag mee lieffie's ❤❤

    Knuffel voor jullie

  • 28 Oktober 2017 - 20:41

    Suuzie:

    Ola poppies

    Hahaha ernst anus , jullie zijn heerlijk aan het genieten lees ik al!!

    Super! Ik hou ervan om zo wat mee te lezen wat jullie allemaal meemaken.

    Dikke kus en goeie reis naar de volgende locatie.

    Suuz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ernzd & Meggy

Actief sinds 27 Okt. 2017
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 12757

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2017 - 18 Januari 2018

Zuid-Amerika avontuur

27 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

11 Februari 2016 - 15 April 2016

Mijn eerste reis

11 Februari 2016 - 15 April 2016

India Puppy Palace Coimbatore

Landen bezocht: