Van Juliaca Airport terug naar Lima - Reisverslag uit Huanchaco, Peru van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu Van Juliaca Airport terug naar Lima - Reisverslag uit Huanchaco, Peru van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu

Van Juliaca Airport terug naar Lima

Door: Ernesto

Blijf op de hoogte en volg Ernzd & Meggy

08 November 2017 | Peru, Huanchaco

zozoveeel al gezien & gedaan nu
..
fkies een paar dagen tranquilo gedaan in Puno. We hadden twee nachten geboekt in Hotel Manco Capac in het centrum van Puno, maar uiteindelijk dos noches erbij geboekt.
Gewoon even uitrusten en hangen en niks moeten. .
Heerlijk.
Meggy heeft dat moment nuttig benut om de vele vet mooie foto's up te loaden naar haar mobiel zodat ik ze weer in ons reisblog kan bijvoegen.
De foto's zijn echt stunning! Met de action camera krijg je zulke mooie beelden. . een beetje bolle lens effect, echt verbluft waren we, toen we ze eindelijk eens terug konden kijken zon we supervroeg
bij het vliegveld van Juliaca op onze vlucht naar Lima moesten wachten.

Daar gebeurde iets wat je nooit zou geloven..
Meg rookte een sigaret, komt er een man naar ons toe en probeerde met gebaren duidelijk te maken dat hij ..tja Hoe ga ik dat beschrijven. ?
Hij het roken wilde horen?
Ehm..dat hij last kreeg van zijn oren als er gerookt wordt.?
Hij een trucje wilde doen (waarschijnlijk voor wat soles? ) met de sigaret en zn oor?
Dus nieuwsgierig gaven we hem de sigaret want snapten er geen snars van wat hij nu bedoelde.
Neemt ie n hijs,en blaasd uit en kijkt ons aan met een blik van :'zie je wel? Helpt niks, werkt niet..'?
Okeee ahum.. nu moest ik een hijs nemen van hem gebaarde hij en in zn oor blazen ofzo. ? Erg vreemd ..maar deed dat voor m .
Nog een keer gebaarde hij, ik doen en hij staat op met zn duim omhoog zo van : ' yess!bedankt.. dat had ik ff nodig , ik kan alleen met mn oren inhaleren niet door mn mond....bloedserieus en loopt tevreden weg..?

Ok, we kennen gekke mensen met nog gekkere gewoonten..maar dit was wel t toppi daarvan! Whaha

Tja was lachen ..
Daarna dus met t vliegtuig van Juliaca Airport (naast Puno) naar Lima terug.
Met een Boeing A230 volgens mij.. binnen anderhalf uur waren we terug in Lima miraflores (volgens ons t soort San Francisco van Peru) ..in jawel.. het guesthouse waar we twee week geleden logeerden, de Condorshouse.

Het vliegtuig kwam nml. In de ochtend aan, en onze bus naar de Dogshelter in Huanchaco reed alleen snachts.
Dus wat doe je met die twee bigbackpacks? Gelukkig konden we bij hun terecht overdag en savonds. Erg relaxt, dan konden we gewoon weer Miraflores in..En savonds hangen met t volk in de Condorshouse, superleuk, gitaarspelende Italiaan, en Peruaan, en ik ook af en toe.. Ja was relaxxt.

Toen met de nachtbus, een ritje van 10 uur ..aiii..naar Guillero, en Huanchaco.
Bij de dog shelter, beheerd Door Marjolein, een erg vriendelijke Hollands en spaans pratende honden redster zeg maar.., ze woont daar in haar eigen Huis met ons en nog twee vrijwillige boys, De een uit Duitsland de ander uit Usa..vriendelijk leuk en klikt wel goed zo met zn vijfen...& twee statige honden , Ricky en Ninja.. De shelter gaan we morgen bekijken..En de 50 honden ook..
So far so goodgoodgoodevening iedereen !




  • 09 November 2017 - 23:33

    Suuzie :

    Super ik zit er helemaal in altijd die verhalen

  • 10 November 2017 - 22:22

    Ernzd & Meggy :

    Die knal ik er nu op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ernzd & Meggy

Actief sinds 27 Okt. 2017
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 12729

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2017 - 18 Januari 2018

Zuid-Amerika avontuur

27 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

11 Februari 2016 - 15 April 2016

Mijn eerste reis

11 Februari 2016 - 15 April 2016

India Puppy Palace Coimbatore

Landen bezocht: