Vertrek en aankomst in Lima , Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu Vertrek en aankomst in Lima , Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu

Vertrek en aankomst in Lima , Peru

Door: Ernesto

Blijf op de hoogte en volg Ernzd & Meggy

25 Oktober 2017 | Peru, Lima

25102017

Na een nachtje slapen en een vlug ontbijt in het Ibis hotel op vliegveld Schiphol vetrok het boeing 777 vliegtuig om en nabij elf uur in de ochtend naar de enige tussenstop Londen , daar aangestoken door het vriendelijk ogende Engelse bierdrinkende volk, maar de bar in gedoken...
En Hophop, op naar LIMA , Peru.. minimaal 12 uur vliegen, een lange lange zit .. al filmpjes kijkend (waardoor ik gelukkig telkens na een half uur al in slaap viel) en muziekluisterend, viel het achteraf wel mee. Meggy kwam wat slechter in slaap en ervaar het allemaal iets anders dus ..
In LIMA Airport (gelukkig stuk kleiner dan Schiphol) werden we opgepikt Door een chauffeur die uit India leek te komen.. als je begrijpt wat ik daarmee bedoel. Heelhuids aangekomen in het Condor's House , het eerste guesthouse, werden we verwelkomd met meerdere serenades van een zeer vriendelijke gitaarspelende Peruaan en twee dames die ook erg vriendelijk zijn. 7 uur tijdverschil en 650ml grote pilsjes deden ervoor zorgen dat we al gauw het bed in doken.... op naar dag 1 , MIRAFLORES, peru, met in de planning》 museum, markt, fiets huren eventueel, en hopelijk savonds naar de bekende Lichtlasershow, met waterfonteinen...
We Will see ...

Buenos dias

• 27 Oktober 2017 - 15:52

Anna:

He lieverds,
    Te plak dus en nu maar lekker genieten.
    Leuk dat jullie alweer begonnen zijn met een reisverslag.