bananas adventure - Reisverslag uit Huacho, Peru van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu bananas adventure - Reisverslag uit Huacho, Peru van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu

bananas adventure

Door: ernesto

Blijf op de hoogte en volg Ernzd & Meggy

30 Oktober 2017 | Peru, Huacho

soms heb je dat .. een planning gemaakt.. maar je komt op een plek waar je eigenlijk niet meer weg wilt.
Dit is zo'n plek. aanrader !!
gisteren vier uur in een relaxte bus gereden van Lima naar Ica. De omgeving veranderde al gauw van Hoofdstadachtig naar alleen maar zand woestijn en nog meer zand ..
met als voordeel : het werd warmer!!

aangekomen in ons tweede hostel , keken we elkaar aan en hoefden nix meer te zeggen... wtf?
een oase in het echt.. geen luchttrilling of visioen.. een laguna meer .. een hostel met zwembad en goede musica en een supergezellige sfeer . Vooral aan de bar ..en wat een heerlijk eten voor keivriendelijke prijzen.
het is hier tot in de puntjes goed geregeld.

heerlijk in en aan het zwembad gehangen tot het avond werd , geprobeerd bij een woestijn berg op te klimmen maar dat Is mega zwaar. wel heel eind gekomen. Daar racen zand buggy's vol met touristen
en veel lokaal volk wat zich ook uitleefd in het zand.. vandaag gaan wij ook in zo'n buggy en zandsnowboarden.. sterker nog. .over anderhalf uur al.. het is hier nu 7uur.. tijd voor ontbijt.

veel mooie foto's gemaakt maar nog niet aan toegekomen. ..om.. surry.
1 love!

• 29 Oktober 2017 - 13:21

Anna:

Klinkt goed allemaal daar. Wou wel even ruilen, waait hier een halve storm

• 30 Oktober 2017 - 23:18

Johan: