van Oase naar Inca trail - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu van Oase naar Inca trail - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Ernzd & Meggy - WaarBenJij.nu

van Oase naar Inca trail

Door: ernesto

Blijf op de hoogte en volg Ernzd & Meggy

31 Oktober 2017 | Peru, Cuzco

eergisteren alweer.. dat we zijn wezen sandboarden en in zo'n woestijn buggy hebben rondgecrossed.
De dag erna tranquilo gedaan..
lkkr onder de parasol met 31graden hitte. . binnen uurtje mn originele kleur weer terug jeeeeeee

bus geboekt voor de nacht. dat wordt een rit nog langer dan onze vliegreis. .16uur oioiiu
vanmorgen uit het raam kijkend. . wat een uitzicht. We hebben nu stads Peru gezien en Pacific oceaan kant Peru, woestijn en nu dus AndesGebergte-Peru.. awesome wat een land .!

bijna bij derde hostel aangekomen nu.
Vanuit hier (Cuzco) gaan we de Sacred Valley tour lopen ...

..aangekomen! hulde! Wat een chill hostel . Duckes Questhouse Cuzco.
eigen kamer met eigen keuken en douche en ook nog s een 2 pers bed..jeee

goh wat een drukte.. Halloween. . en zooveeell mensen.. in centrum Cuzco.
wel gezellig. en prachtig uitzicht!